dilluns, 30 de maig del 2016

CARTA

Desitjada meva,
Ha arribat e moment de separar-nos.
Tots dos hem passat per grans moments i per dificultats encara majors. Han sigut uns bonics 25 anys, però tot hi així, per a mi no és suficient. Potser et sonarà com una excusa, però la veritat és que no es cula teva. Sempre he admirat a una altra, una e misteriosa i desconeguda com tu, i tot hi que l'admiro també en fujo d'ella i sempre que penso en una de vosaltres penso en l'altra i no os oblido. En alguns aspectes sou semblants i plenes de sorpresa, però també sou molt oposades.No vull que m'enyoris ja tu ja en tens prous de pretendents. Adéu vida meva vull conéixer a la mort i obldar-me de les meves penúries. Demà tot haurà acabat i ja no hi seré, però lluita per qui encara són i perquè no pateixin com jo.
Un últim suspir
Brackford
CitiVille 27/9/2957

P.D.: Cuida de la meva familía si us plau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada